ارتقا رتبه سایت در گوگل - مراحل سئو سایت
نوشته شده توسط : علی

ارتقا رتبه سایت در گوگل

برخی از همکاران ما و افراد دیگر به اشتباه از لفظ افزایش رتبه سایت استفاده می کنند که این اشتباه است. هدف شما این است که یک سایت مثلا  از رتبه 25 به رتبه 3 ارتقا یابد پس شما در پی کاهش رتبه در گوگل با سئو سایت هستید نه افزایش آن.

ارتقا رتبه همان هدف اصلی از SEO می باشد که برای پایین آوردن عدد رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو باید به کار رود. برای این کار باید علایق گوگل را بشناسید و از نکاتی که مورد قبول نیست دوری کنید.

از سئو سایت چه انتظاری دارید ؟ بهترین جواب برای این سوال قرار گرفتن در لینک های بالای گوگل است. برای تحقق این مهم با سئوبهینه تماس بگیرید ، متخصصین ما صفحه اول گوگل را فرش زیر پای شما می کنند

بهترین خدمات سئو سایت در تهران

ما وقتی ادعا می کنیم که بهترین خدمات سئو سایت و طراحی آن را با پایین ترین تعرفه قیمتی ارائه می دهیم بی دلیل نیست.

با توجه به پیشینه ای که در این زمینه داشته ایم و رضایت مشتریان فعلی و سابق ما می توانیم بگوییم که جز بهترین شرکت های سئو و طراحی وب هستیم.

متخصصین سئو ما در زمینه های گرافیکی ، طراحی وب و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو جز فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های مربوطه هستند و علاوه بر سطح علمی بالایی که دارند با کسب تجربه کاری بواسطه فعالیت چندین ساله بهترین مشاوره و خدمات را به شما ارائه می دهند

سفارش سئو سایت خود را به سئوبهینه بسپارید

بهترین راه برای اطمینان از سفارش و موفقیت سئو سایت این است که آن را به یک متخصص و مجموعه حرفه ای بسپارید ، با این کار هم خیالتان آسوده خواهد بود و هم به نتیجه مورد نظر خواهید رسید.

یک متخصص سئو تمام چم و خم کار را می شناسد و حتی با اتمام کار به شما آموزش ها و مشاوره های تخصصی می دهد

آموزش سئو

آموزش سئو برای تک تک افراد و شرکت هایی که در کسب و کار های الکترونیکی و آنلاین فعال هستند ضروری می باشد.

شما باید به سمتی گام بردارید که بتوانید به صورت تخصصی وب سایت های خود را بهینه کنید. ما در زمینه مشاوره و آموزش سئو با همکاری متخصص های خود شما را یاری می کنیم.

گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟

اهمیت بک لینک در سئو

روش های افزایش بازدید سایت

بهینه سازی URL  ها و آدرس صفحات

سئو url یا آدرس صفحات باید کوتاه و مرتبط با کلمات کلیدی و عناوین همان صفحه باشند تا به ارتقای جایگاه شما کمک کنند. اگر آدرس هر صفحه نامناسب باشد یا با عناوین صفحات دیگر تداخل داشته باشد علاوه بر بدفهمی برای گوگل ، کاربران را نیز دچار ابهام می کند.

به همین علت در بخش پشتیبانی و آموزش های گوگل تاکید شده که هر صفحه سایت یک آدرس و عنوان مختص خود داشته باشد.

سئو ویدیو و تصاویر سایت

ویدیو مارکتینگ و تبلیغات مبتنی بر تصاویر برای سئو وبسایت اهمیت زیادی دارد و موجب تقویت سئو ویدئو و بازدید بیشتر ویدئو توسط کاربران می شود و مخاطبان مدت زمان بیشتری را روی سایت شما صرف می کنند.

خود موتورهای جستجو  هم در بخش هایی از سایت خود از ویدیو های توضیحی و آموزشی استفاده می کنند.

سئو سایت های وردپرس و جوملا

جوملا و وردپرس دو سیستم مدیریت محتوای محبوب در طراحی سایت هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را جهت بهینه کردن دارند. در هر دو حالت ما می توانیم خدمات سئو را به بهترین نحو و با تضمین کیفیت بالا به شما ارائه کنیم. نکته مهم در بهینه سازی این نوع سایت ها ، استفاده کمتر از افزونه است. اگرچه افزونه ها کار را راحت می کنند ، اما موجب افزایش حجم کد و ایرادات دیگری می شوند. نهایتا دو یا سه افزونه کافیست و بیش از آن برای سایت مضر است.

سئو سایت برای موبایل ( AMP )

سئو سایت برای صفحات موبایل هم قلق های خاص خودش را دارد ، در صورتی که مایل باشید ما می توانیم وب شما را برای موبایل بهینه کنیم و AMP را برای شما راه اندازی کنیم. رتبه بندی های جدید گوگل براساس قابلیت های موبایلی یک سایت انجام می شود.

سایت هایی که نسبت به صفحات موبایلی ریسپانسیو نیستند پس از مدتی از نتایج گوگل در موبایل و در ادامه از رتبه بندی دستکاپ حذف می شوند.

رفع ایرادات سایت

یکی از مراحل مهم سئو رفع ایرادات موجود در سایت می باشد. این ایرادات می تواند به مواردی مثل کدنویسی بد یا ایرادات قالب مربوط باشد و یا اشکال در تصاویر و نوشتن مطالب آن باشد.

خیلی مهم است که ابتدا با ابزار های آنلاین این ایرادات شناسایی شوند و در اسرع وقت رفع شوند. ایرادات ایجاد شده می توانند بر روی دید گوگل از سایت شما تاثیر منفی بگذارد و  موجب افت رتبه شما شوند.

ایراداتی که خواسته یا ناخواسته  به وجود آمده اند سد محکمی بر سر راه فرآیند سئو هستند که در صورت عدم توجه به این مشکلات و خطا های فنی کل کار بی نتیجه می ماند.

مراحل سئو سایت

پس از اینکه سفارش شما ثبت شد ما بلافاصله سایت شما را از تمام جهات مورد بررسی قرار می دهیم. چندین ابزار متفاوت برای آنالیز سئو وجود دارد که هر کدام بخشی از معیار ها را تحلیل می کنند. در ادامه با ارائه یک پروپوزال کامل ، وضعیت سایت ، اقدامات لازم برای افزایش سئو و برآورد هزینه دقیق و قسط بندی شرایط پروژه را اعلام می نماییم. مراحل اصلی سئو به سه گروه تقسیم می شوند: تکنیکال ، داخلی و خارجی!

وقتی هر مرحله انجام می شود باید با دقت بالایی کنترل شود تا احیانا خطایی رخ ندهد. پس از اتمام مراحل اصلی سئو ما گزارش های ماهیانه به شما ارائه می کنیم تا کیفیت و اثربخشی خدمات ما را به خوبی مشاهده کنید.

بهینه سازی فنی و تکنیکال

در مرحله اول ، ساختار و چهارچوب وب سایت شما بهینه سازی می شود. تعریف تگ های HTML ، افزایش سرعت ، نشانه گذاری schema ، ایجاد و بهبود فایل robots.txt و htaccess ، فشرده سازی کد قالب و سایر اقدامات فنی در حوزه سئو تکنیکال قرار دارد.

کنترل سئو داخلی

در گام دوم برای کنترل سئو داخلی به سراغ تولید محتوا ، اصلاح لینکسازی داخلی ، ایجاد ارتباط قابل فهم برای کاربران و ربات موتور جستجو میان صفحات داخلی ، درج عبارات کلیدی خواهیم رفت.

بهبود سئوی خارجی

و در نهایت با بهبود تعامل سایت با شبکه های اجتماعی و محیط خارجی با ثبت بک لینک و رپورتاژ و حذف لینک های اسپم ، وضعیت سایت به شرایط قابل قبولی خواهد رسید و جایگاه مطلوب خود در گوگل را تثبیت خواهد کرد. البته بسیاری از عوامل خارجی در کنترل مالک سایت نیستند، گاها بسیاری افراد جهت تخریب رقبا دست به لینکسازی بی کیفیت می کنند.

چرا سئوبهینه؟

این ابهام برای برخی از کاربران به وجود می آید که کدام شرکت را برای طراحی ، بهینه سازی یا سئوسایت کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنند. متاسفانه برخی از شرکتها به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل نمی کنند و موجب ناراحتی آنها می شوند. اما سئوبهینه با تعهد و تخصص مثال زدنی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما در ابتدا وضعیت سایت شما را کاملا بررسی و تحلیل می کنیم و با ارائه مشاوره های رایگان شما را پشتیبانی خواهیم کرد. نکته قابل توجه در رابطه با شرکت سئوبهینه این است که هزینه ها پس از تحقق تعهدات دریافت می گردد.

در طول اجرای پروژه ، گزارش های ماهانه به شما خواهیم داد و می توانید از آموزش های رایگان سئو بهره مند گردید.

همچنین از ویژگی های سئوبهینه می توان به متخصصین سئو و بازاریابی فارغ التحصیل صنعتی شریف ، انجام چندین پروژه بزرگ و کوچک ، رضایت مشتریان سابق در جهت رونق کسب و کار آنها اشاره داشت. رضایت شما اعتبار ماست!





:: برچسب‌ها: سئو سایت در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: